فعاليت پليس يزد در ايام شعبانيه


خبر يزدفردا " - رييس پليس امنيت عمومي يزد از تذکر پليس اين استان به 340 نفر از افراد بدحجاب و بازديد و کنترل 321 واحد صنفي و واحد اقامتي در ماه شعبان خبرداد.


به گزارش يزدفردا به نقل از پليس ؛ سرهنگ "علي ميرشمسي" رئيس پليس امنيت عمومي استان يزد اظهارداشت :در ايام شعبانيه 7 جلسه با ادرات برون سازماني از جمله اعضاي شوراي شهر ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي ، سازمان تبليغات اسلامي ، مجامع امور صنفي ، سپاه و معاونت امر به معروف و نهي از منکر ، صدا و سيما و روساي ادارت زيرمجموعه برگزار شد.

سرهنگ ميرشمسي افزود: 125 مورد گشت زني در سطح شهر فعال بود و 115 مکان که محل برگزاري جشن نيمه شعبان بود شناسايي و تحت نظارت و کنترل قرار گرفت .


همچنين ازد 293 واحد صنفي ، 28 واحد اقامتي ، هتلها و مهمانپذيرها ، 45 مورد کاروان عروسي کنترل و بازديد شد .


وي ادامه داد: 16 واحد صنفي که اقدام به پخش موسيقي هاي غيرمجاز مي نمودند تذکر و بعضي از واحدها پلمپ شد و 23 دستگاه خودرو و موتورسيکلت متخلف توقيف گرديد.

رئيس پليس امنيت عمومي استان يزد تصريح نمود : 275 نفر از افرادي که شئونات اسلامي را رعايت نمي کردند و 65 نفر از ايجاد کنندگان آلودگي صوتي و 82 نفر از افراد مسأله دار تذکر و ارشاد شدند .

وي خاطرنشان کرد : 14 نفر از اراذل و اوباش احضار و از آنان تعهد کتبي اخذ گرديد و 20 نفر به دليل ايجاد مزاحمت و نزاع و درگيري دستگير شدند .

يزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا